|
Polonez i 125p w jednym
Zademonstrowany w 1981 samochód Polonez pick-up powstał na bazie Poloneza trójdrzwiowego. Dzięki bardzo szerokim drzwiom możliwe było wydłużenie kabiny (2-osobowej) bez konieczności stosowania dodatkowego okienka bocznego. Rozstaw osi zwiększony został do 2709 mm, jest więc
dłuższy od typowego rozstawu rodziny 125p o 200 mm.
Wymiary skrzyni ładunkowej wynoszą 1825 x 1390 mm przy wysokości burt 370 mm. Daje to powierzchnię ładowania 2.55 m2. Masa własna samochodu określona jest na 1100 kg, zaś ładowność wynosi 550 kg + 2 osoby. Jako wyposażenie dodatkowe przewidziano, podobnie jak dla pick-up'a 125P - opończę na wysokości burt, względnie opończę na pałąkach, drabinki-nadstawki lub obudowę z tworzyw sztucznych.
W konstrukcji Poloneza pick-up wykorzystano elementy pick-up'a 125p.
Przejście z jednej części pojazdu w drugą nie jest może najbardziej udane pod względem stylizacyjnym, ale tylko tą drogą zapewnić można było obniżenie kosztów i przyspieszenie ewentualnego uruchomienia produkcji.
|
Polonez + 125p
|
Polonez + 125p
|
Polonez + 125p
|
Polonez + 125p
|
Polonez + 125p
|
Polonez + 125p
|
Polonez + 125p
|
Polonez + 125p
|
|
|
|