Polonez Kemping

Polonez Kemping

Polonezem na wakacje

Podstawowe funkcje samochodu kempingowego znakomicie spełnia prototyp wyprodukowany przez Zakład Samochodów Dostawczych w Nysie. Samą zabudowę mieszkalną wykonała pewna firma z Siemianowic Śląskich. Jest to pierwszy i jedyny, jak do tej pory, pojazd rekreacyjny zbudowany przy udziale naszego przemysłu motoryzacyjnego. Na podwoziu standardowym samochodu FSO Truck umieszczono zabudowę kempingową o długości 3.6 m, szerokości 2 m i wysokości 1.9 m. Samochód z taką zabudową ma 5,23 m długości i 2,8 m wysokości. Jest więc o 0,5 m dłuższy, 0 1,34 m wyższy i o 35 cm szerszy od standardowego Trucka z Nysy.

Do względnie przestronnego wnętrza o wysokości 1,8 m wchodzi się po dwóch stopniach, przez drzwi o szerokości 50 cm. Obok samochodu, przy jego prawej ścianie, można rozstawić obszerny przedsionek namiotowy osłaniający wejście przed deszczem i kurzem. Mimo niewielkich rozmiarów, wnętrze nie przytłacza ciasnotą i, dzięki ciepłej kolorystyce sprzętów oraz wykładzin, wywołuje przyjemne wrażenie harmonii z wakacyjnym otoczeniem.

Część mieszkalną pojazdu wyposażono niemal we wszystkie urządzenia pozwalające wygodnie odbywać nawet dalekie podróże urlopowe. Są tam więc dwa z prawdziwego zdarzenia miejsca do spania, na których z powodzeniem mogłyby pomieścić się dwie osoby dorosłe oraz dwoje dzieci. Jedno posłanie o długości 1,93 m i szerokości 1 m znajduje się nad kabiną kierowcy prostopadle do osi samochodu. Drugie - rozkładane, o długości niemal 2 m i szerokości 80 cm (po rozłożeniu - 1,1 m) znajduje się przy lewej ścianie wnętrza wzdłuż pojazdu. Jego część środkową można łatwo zamienić na stół biesiadny dla czterech osób.



POWRÓT DO MENU           lub           KOLEJNE AUTO


Copyright 2004 - Luchio - All rights reserved.