Polonez Coupe

Polonez Coupe

Polonez Coupe

Trochę ciężko zdobyć jakiś opis ale za to zdobyłem coś równie ciekawego - aneks do instrukcji obsługi Poloneza omawiający różnice miedzy wersją standardową a coupe. Miłej lektury :)

Różnice w stosunku do samochodu POLONEZ wersja 5-drzwiowa:
- przód samochodu o innym wyglądzie, z innym zderzakiem z wbudowany­mi światłami pozycyjnymi i kierunkowskazami.
- powiększony zwis przedni.
- słupek środkowy w części górnej pokryty nakładka z polerowanego alu­minium.
- słupek tylny bez nakładki.
- szyby boczne tylne uchylne.
- spoiler aerodynamiczny w dolnej części drzwi tyłu nadwozia.

Oznaczenie podwozia:
Samochody z silnikiem 1500/55 kW - B03 AAB
Samochody z silnikiem 1500/60,5 kW (wzmocniony) - B03 ABB
Po określeniu literowym typu podwozia umieszczony jest kolejny numer produkcyjny.

Oznaczenie silnika:
Silnik 1500/55 kW - AA
Silnik 1500/60,5 kW (wzmocniony) - AB
Po określeniu literowym typu silnika umieszczony jest kolejny numer produkcyjny.

Siedzenia przednie
Oparcia mogą być całkowicie odchylane do przodu, co umożliwia dostęp do miejsc tylnych. W tym celu należy przekręcić do przodu dźwigienkę umiesz­czoną z boku siedzenia u podstawy oparcia, naciskając ją jednocześnie do do­łu. W czasie powrotu oparcia do położenia normalnego mechanizmu zaskaku­je automatycznie.

Szyby boczne
W drzwiach: składają się z dwóch części; część przednia stała, tylna opusz­czana za pomocą korbki. Tylne boczne: składają się z dwóch części; część przednia stała, tylna otwie­rana częściowo, uchylna. Otwieranie przez pociągnięcie dźwigienki do przo­du względem słupka tylnego.

Dźwignia zmiany biegów
Na gałce dźwigni umieszczono schemat włączania poszczególnych biegów. Przed włączeniem biegu wstecznego (R) samochód powinien być cał­kowicie zatrzymany. Przesunięcie dźwigni z położenia V biegu bezpośrednio na bieg wsteczny jest niemożliwe. Należy uprzednio przesunąć dźwignię do położenia neutralnego.

Przeniesienie napędu:
Skrzynia biegów: w jednej linii z silnikiem, 5 biegowa, wszystkie biegi do przodu synchronizowane.
Tylny most: przekładnia główna hipoidalna z przełożeniem 10/43

Dalej już tylko osiągi, masy itd... Podam tylko że maksymalna prędkość to 145 (155) km/h a masa samochodu gotowego do drogi to 1135kg


A tu dodatkowe 25 fotek tego wspaniałego samochodu









POWRÓT DO MENU                 lub                 KOLEJNE MODELE

Polonez Coupe


Polonez Coupe


Polonez Coupe


Polonez Coupe


Polonez Coupe


Polonez Coupe


Polonez Coupe


Polonez Coupe

Copyright 2004 - Luchio - All rights reserved.