Polonez Caro

Polonez Caro

Wielka modernizacja

W czerwcu 1991 r, wszedł do produkcji Polonez Caro. Wprowadzono w nim wiele nowych rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych. Miały one na celu przede wszystkim podwyższenie walorów eksploatacyjnych, wygody jazdy i estetyki nadwozia.Caro stał się zupełnie nowym autem. Wprowadzono w nim wiele nowych rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych. Miały one na celu przede wszystkim podwyższenie walorów eksploatacyjnych, wygody jazdy i estetyki nadwozia.Caro stał się zupełnie nowym autem. Ponownie zmieniono niektóre elementy wnętrza samochodu. Zastosowano ruchome górne mocowanie pasów bezpieczeństwa przednich siedzeń.
Do produkcji weszły nowe odmiany silnikowe o pojemności skokowej 1,5 1 i (w 1992 r.) 1,61 - z jednopunktowym wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez, przeznaczone do zasilania benzyną bezołowiową (silniki Poloneza zostały przystosowane do benzyny bezołowiowej w IV kwartale 1989 r. - decyduje tutaj numer silnika).

W październiku 1991 r. rozpoczęto produkcję Poloneza z nowoczesnym silnikiem wysokoprężnym z koncernu PSA (Citroen), o pojemności skokowej 1905 cm' i mocy 51 kW.

Klient Fabryki Samochodów Osobowych mógł teraz nabyć również Poloneza z wyposażeniem opcyjnym. Należały do nich: koła jezdne ze stopów lekkich, fotele typu sportowego z integralnym zagłówkiem firmy Inter - Groclin, autoalarmy, centralne blokady zamków drzwiowych, elektryczny mechanizm podnoszenia i opuszczania szyb w drzwiach przednich, uchylny dach, radioodtwarzacze, głośniki, lakiery nadwoziowe metalizowane.

W 1. połowie 1993 r. poszerzono 0 60 mm zawieszenie z przodu i tyto, a jesienią wprowadzono nową deskę rozdzielczą, nowy mechanizm wycieraczek i filtr powietrza oraz zmodernizowany układ zapłonowy. Bezpieczniki i przekaźniki umieszczono pod tablicą rozdzielczą z lewej strony. Zmieniono wiązki elektryczne, wprowadzając złącza hermetyczne. Zawór nagrzewnicy umieszczono przy silniku. Wprowadzono podświetlane wyłączniki klawiszowe oraz hydrauliczny regulator lamp przednich. Poprawiono zabezpieczenie antykorozyjne. Wprowadzono nowe pierścienic tłokowe, a w wersji 1600 również nowe tłoki. Moduły zazębienia stałego. III i IV biegu zostały zmniejszone. Zastosowano wiele innych zmian poprawiających niezawodność samochodu i jego funkcjonalność. Jest on wyposażany również w aluminiowy szesnastozaworowy silnik z wtryskiem paliwa firmy Rover typu K 16 MPI, o pojemności skokowej 1,4 I i mocy 76 kW . Do wyposażenia dodatkowego dołożono elektroniczne urządzenie zabezpieczające przed korozją, klimatyzację, wspomaganie kierownicy, komplet ospojlerowania.




POWRÓT DO MENU                 lub                 DALSZA CZĘŚĆ HISTORII

Polonez Caro

Polonez Caro

Polonez Caro

Polonez Caro

Polonez Caro

Polonez Caro

Polonez Caro
Copyright 2004 - Luchio - All rights reserved.