|
Lublin - kolejna modernizacja
W Ośrodku Badawczo-Rozwojowym (OBR) lubelskiej fabryki samochodów Intrall Polska trwają prace nad modernizacją flagowego produktu firmy - dostawczego Lublina 3.
Najważniejsze zmiany obejmują przód (atrapa chłodnicy z czterema okrągłymi, halogenowymi reflektorami, nowym logo Intrallu w kształcie globu ziemskiego i soczewkowymi lampami halogenowymi (ręcznie regulowanymi) w zderzaku) i tył pojazdu (światła diodowe i sposób otwierania tylnych drzwi - teraz można je otwierać o 270 stopni). We wnętrzu zmieniona została tapicerka, nowe są lusterka zewnętrzne, wprowadzono czujniki cofania z wyświetlaczem odległości w kabinie, inne jest sterowanie silnikiem - linkę gazu zastąpiła elektronika. Pod maską znalazł się całkowicie nowy zespół napędowy Iveco z silnikiem 2,8 l Common Rail o 106 KM i momencie 250 Nm. ale podstawowym silnikiem lublina będzie nadal turbodiesel z Andrychowa.
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy - według planów Intrallu - oprócz sukcesywnego modernizowania Lublina 3 ma zaprojektować od podstaw samochód dostawczy, który po 2010 r. będzie podstawowym produktem firmy. O nowym dostawczaku na razie wiadomo tylko tyle, że ma to być pojazd z nadwoziem samonośnym, wyposażony w bardzo oszczędny napęd spalinowo-elektryczny.
POWRÓT DO MENU
                lub                
DALSZA CZĘ|Ć HISTORII
|
|
|
Nowy Lublin
Nowy Lublin
Nowy Lublin
Lublin 3 z Intrallu
|
|