Opis Ilustracji:
00- Montaż prototypowego samochodu. Po prawej Władysław Mrajski.
01- Deska rozdielcza prototypu CWS T1 z napisem na kierownicy: " Centralne Warsztaty Samochodowe M.S.Wojskowych." System inż. Tadeusza Tanskiego.
02- Prototypowy CWS T1 przed jedną z bram hali głównej warsztatów. Przy kierownicy inż. Władysław Mrajski, obok inż. Tadeusz Tański, z tyłu inż. Robert Gabeau, stoi Franciszek Rolewski, kierownik sekretariatu CWS.
03- CWS T1 - protoyp i jego twórcy na podwórzu fabryki. Od prawej: Antoni Mirkowski ( brygadzista monterów) , inżynierowie - Tadeusz Tański , Tadeusz Paszewski, Władysław Mrajski ( za kierownicą), mjr inż Kazimierz Mayer ( w mundurze).
04- Gen. Józef Haller za kierownicą prototypu. Po lewj Tadeusz Tański, po prawej mjr. Mrowiński, mjr inż Kazimierz Mayer, inż. Władysław Mrajski , major ze świty generała, inż. Adrian Samborski.
05- Prototypowy CWS T1 na trasie. O wóz oparty Tadeusz Paszewski, w kapeluszu inż. Tadeusz Tański.
06- CWS T1- prototyp w czasie prób szosowych.
07- Samochód CWS T1 prototyp na stoisku CWS na 5 Targach Wschodnich we Lwowie we wrześniu 1925r.
08- CWS T1 na miedzynarodowym rajdzie A.P. we Lwowie w czerwcu 1927 ( o sam. oparty Wł. Mrajski ).
09- CWS T1 torpedo z pierwszej serii produkcyjnej
10- CWS T1 torpedo, model późniejszy
11- CWS T1 torpedo, za kierownicą inż. Józef Chaciński.
12- CWS T1 w czasie konkursu piękności samochodów A.P. w W-wie w październiku 1930r.
13- CWS T1 torpedo w Wojsku Polskim.
14- Samochody CWS T1 torpedo i "Fałszywy kabriolet" na ulicy Dobrej w Warszawie w 1931.
15,16- CWS T1 "Fałszywy kabriolet" na podwórzu fabryki.
17- "Fałszywy kabriolet" typu T1 w czasie konkursu piękności samochodów A.P. w W-wie w październiku 1931r.
18- Prezes Automobilklubu Polki hr. Karol Raczynski ( w kapeluszu ) nadaje wyróżnienie dla sam. CWS T1 "Fałszywy kabriolet" za najładniejszą krajową karoserię na konkursie piękności samochodów A.P. w W-wie w październiku 1931r
19- CWS T1 "Fałszywy kabriolet" w czasie defilady przed prazydentem rp prof. Ignacym Mościckim , Spała 1931r
20- CWS T1 coupe w parku Łazienikowskim w Wa-wie.
21- CWS T1 kareta na ulicy agrykola w Wa-wie.
22- CWS T1 kareta na podwórzu fabrki. W tle cięzarówka Ursus z pierwszej serii i fragment autobusu tej marki.
23- CWS T1 kareta wóz służbowy dyrektora PZInż ppłka inż Kazimierza Mayera ( pomiędzy autami)
24- CWS T1 kareta w Wojsku Polskim
25- Wnetrze kabiny
26- CWS T1 na Wystawie komunikacji i turystyki w poznaniu w 1930r.
27- CWS T1 z prototypowym nadwoziem torpedo 1925r
31- Połtonowy CWS T1 na podwórzu fabryki
32- Konkurs piękności sam. 10.05.1931 CWS T8 przed stołem sędziowskim. Za kierownica inż. Satnisław Panczakiewicz.
33- Konkurs piękności sam. 10.05.1931 Prezes A.P. hr. Karol raczyński odznacza model T8 wstęgą honorową.
34- Konkurs piękności sam. 10.05.1931. Fragment defilady po zakończeniu konkursu - CWS T8 torpedo i CWS T1 "fałszywy kabriolet".
35- CWS T8- defilada przed prezydentem RP prof Igancym Mościckim. Rajd do spały 1931r.
36- Konkurs piękności sam. 10.05.1931 w Parkuy Paderewskiego w W-wie od lewej CWS T8 torpedo i CWS T1 "fałszywy kabriolet".
37- CWS T8 przed bramą pałacu w Wilanowie ( o sam oparty inż. Stanisław. Panczakiewicz)
38- CWS T8 w Wilanowie
39- Powrót z wilanowa, CWS T8 prowadzi St. Panczakiewicz.
40- Sportowy CWS T8 na drodze do Morskiego Oka w Tarach
41- CWS T8 w wresji sportowej w Gdyni (?) w czasie "zjazdu nad morze" w 1932r. Kieruje WŁ. Mrajski
42- CWS T2 kareta 2-drzwiowa w czasie Konkursu piękności A.P. w W-wie 30 rok.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|