Opis Ilustracji:


00- Montaż prototypowego samochodu. Po prawej Władysław Mrajski.

01- Deska rozdielcza prototypu CWS T1 z napisem na kierownicy: " Centralne Warsztaty Samochodowe M.S.Wojskowych." System inż. Tadeusza Tanskiego.

02- Prototypowy CWS T1 przed jedną z bram hali głównej warsztatów. Przy kierownicy inż. Władysław Mrajski, obok inż. Tadeusz Tański, z tyłu inż. Robert Gabeau, stoi Franciszek Rolewski, kierownik sekretariatu CWS.

03- CWS T1 - protoyp i jego twórcy na podwórzu fabryki. Od prawej: Antoni Mirkowski ( brygadzista monterów) , inżynierowie - Tadeusz Tański , Tadeusz Paszewski, Władysław Mrajski ( za kierownicą), mjr inż Kazimierz Mayer ( w mundurze).

04- Gen. Józef Haller za kierownicą prototypu. Po lewj Tadeusz Tański, po prawej mjr. Mrowiński, mjr inż Kazimierz Mayer, inż. Władysław Mrajski , major ze świty generała, inż. Adrian Samborski.

05- Prototypowy CWS T1 na trasie. O wóz oparty Tadeusz Paszewski, w kapeluszu inż. Tadeusz Tański.

06- CWS T1- prototyp w czasie prób szosowych.

07- Samochód CWS T1 prototyp na stoisku CWS na 5 Targach Wschodnich we Lwowie we wrześniu 1925r.

08- CWS T1 na miedzynarodowym rajdzie A.P. we Lwowie w czerwcu 1927 ( o sam. oparty Wł. Mrajski ).

09- CWS T1 torpedo z pierwszej serii produkcyjnej
10- CWS T1 torpedo, model późniejszy

11- CWS T1 torpedo, za kierownicą inż. Józef Chaciński.

12- CWS T1 w czasie konkursu piękności samochodów A.P. w W-wie w październiku 1930r.

13- CWS T1 torpedo w Wojsku Polskim.

14- Samochody CWS T1 torpedo i "Fałszywy kabriolet" na ulicy Dobrej w Warszawie w 1931.

15,16- CWS T1 "Fałszywy kabriolet" na podwórzu fabryki.

17- "Fałszywy kabriolet" typu T1 w czasie konkursu piękności samochodów A.P. w W-wie w październiku 1931r.

18- Prezes Automobilklubu Polki hr. Karol Raczynski ( w kapeluszu ) nadaje wyróżnienie dla sam. CWS T1 "Fałszywy kabriolet" za najładniejszą krajową karoserię na konkursie piękności samochodów A.P. w W-wie w październiku 1931r

19- CWS T1 "Fałszywy kabriolet" w czasie defilady przed prazydentem rp prof. Ignacym Mościckim , Spała 1931r

20- CWS T1 coupe w parku Łazienikowskim w Wa-wie.

21- CWS T1 kareta na ulicy agrykola w Wa-wie.

22- CWS T1 kareta na podwórzu fabrki. W tle cięzarówka Ursus z pierwszej serii i fragment autobusu tej marki.

23- CWS T1 kareta wóz służbowy dyrektora PZInż ppłka inż Kazimierza Mayera ( pomiędzy autami)

24- CWS T1 kareta w Wojsku Polskim

25- Wnetrze kabiny

26- CWS T1 na Wystawie komunikacji i turystyki w poznaniu w 1930r.

27- CWS T1 z prototypowym nadwoziem torpedo 1925r

31- Połtonowy CWS T1 na podwórzu fabryki

32- Konkurs piękności sam. 10.05.1931 CWS T8 przed stołem sędziowskim. Za kierownica inż. Satnisław Panczakiewicz.

33- Konkurs piękności sam. 10.05.1931 Prezes A.P. hr. Karol raczyński odznacza model T8 wstęgą honorową.

34- Konkurs piękności sam. 10.05.1931. Fragment defilady po zakończeniu konkursu - CWS T8 torpedo i CWS T1 "fałszywy kabriolet".

35- CWS T8- defilada przed prezydentem RP prof Igancym Mościckim. Rajd do spały 1931r.

36- Konkurs piękności sam. 10.05.1931 w Parkuy Paderewskiego w W-wie od lewej CWS T8 torpedo i CWS T1 "fałszywy kabriolet".

37- CWS T8 przed bramą pałacu w Wilanowie ( o sam oparty inż. Stanisław. Panczakiewicz)

38- CWS T8 w Wilanowie

39- Powrót z wilanowa, CWS T8 prowadzi St. Panczakiewicz.

40- Sportowy CWS T8 na drodze do Morskiego Oka w Tarach

41- CWS T8 w wresji sportowej w Gdyni (?) w czasie "zjazdu nad morze" w 1932r. Kieruje WŁ. Mrajski

42- CWS T2 kareta 2-drzwiowa w czasie Konkursu piękności A.P. w W-wie 30 rok.

00
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42